星期一, 2月 07, 2011

Happy

Hey folks...
有沒有人realise我們已經認識了10年?
甘寶雲李可妮張美停我們幾個居然已經認識over10年了!
Oh crap...不知不覺我們已經變成[2張沒得找]的俱樂部成員!!!
But then我們每次講的那些廢話還是很小學生水平...!!!
我wonder我們的思想幾時才可以趕上年齡的增長速度?
雖然如此我還是很enjoy我們在一起的每一刻!
You guys totally rocked my world for the past 10 years!
我愛you guys!

Although我feel like writing something sentimental,
but today doesn't seem like a good day!
Maybe next time 我會很努力地try to write one!

Again...會這樣亂亂把英文和中文混著使用是because...
I'm inspired by somebody's way of talking.
The very special someone who loves to mix English with Mandarin when talking,
是我每次取笑的對象.
So,whenever I hang out with that person那個人的talking style就是我的觀察重點.
Then我會挑那個人的語病and tell her the exact Chinese word to use.
I hope that那個人可以繼續保持this unique talking style,
因為真的很interesting!!!
Then every time after hanging out with 那個人我會很想blog about it.
因為那個人就是差不多這樣講話的!
雖然I know I'm being a little more誇張,
可是每個人都知道那個人很無法不使用rojak語言!哈哈!
Anyways...我愛你啦!!!Because你講話真的很cute!!!

2 則留言:

lone-lying 提到...

what the hell!!

lone-lying 提到...

act the like is me..i forgot ie is under my sis fb